Bilbotar handiaren
aro existentzialista umotu du Juanjo
Navasek, era pertsonal baina poetaren espirituari leial eta zintzo. Curro Bermejo eta Marco Borge izan ditu lagun gitarretan, Dario Bermejo perkusioetan, Lidia
de Lorenzo dantzan eta Julen Biain
dantzan eta palmetan, Jagoba Ormaetxea gitarran eta tekletan, Kike Mora baxuan,
Olaia Alkaraz eta Isa Hernandez koruetan. Egokitzapen lan
aparta dugu hau. Oteroren poemok ez daude Flamencorako metrikan eginak, baina
gure otxarkoagatarrak maisuki malgutu ditu: granainaz “En
Castellano”, alegriaz “Yo soy aquel que no más decía”,
tangoz “Digo vivir”, ortodoxiatik urrunduz, ortodoxiara
itzulita abandoloz “Vámonos al campo”, eta tangoz ostera ere
“El Ciervo”. Morenteren oihartzuna “En el principio”, guajiraren
eta fandangoaren
alaitasuna “Echar mis versos del alma” eta “El emigrante”. Tiento
eta tangoen erdibidean “Por los puentes de Zamora”, toná
“Mientras viva”, Flamenco garbi eta jatorrenean, baina bere aurretik
Camaronek “La leyenda del tiempo”n eta Enrique Morentek
“Omega”n agertu zuten ikuspegi berritzailearen ildoan, Sonic Trash rock talde
bilbotarraren laguntzaz “A la inmensa mayoría” eta
euskarazko oparia “Lagun kantua”.
Normal
0
21
false
false
false
ES
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Tabla normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}