Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Tabla normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
Normal
0
21
false
false
false
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Tabla normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
Disko honetan Arteta musikagilearen ezaugarri bereziak nabarmendu daitezke:
sarritan, ostinato gisa pixkanaka irekitzen diren egitura erritmikoak baliatzen
dituzten doinuetan oinarriturik, haren konposizioek paisaia harritsua
eskaintzen digute, haran bati edo kostaldeari bide ematen dion paisaia
harkaiztsua. Horixe bera hauteman dezakegu lehenengo gaian, Zuri Beltz, eta gainera bertan aurkituko
dugu, lehenengo aldiz, Luis Giménezen gitarra zoragarria. PC Jauna gaian,
berriz, modu miresgarrian gurutzatzen dituzte Albertok eta Luisek doinuaren
ildoak. Era berean, oso erakargarria eta interesgarria da albumari izena ematen
dion gaiaren erritmoaren egitura, eta horretan ere, biek partekatzen dituzte
bakarlariei dagozkien pasarteak.
Azken aurreko aitorpena gaia hots bakarreko doinu zoragarri baten inguruan eraikia da. Gai
horretan Kike Arzaren kontrabaxu sendoak eta adierazgarriak eramaten du
beretzat pastelaren zatirik goxoena. Dezagun guzti dezagun beti gaiak
ere egituraren dinamikaren eta mugimenduaren ezaugarri berdinak uzten ditu
agerian, eta beraz, Artetaren eta Satxa Soriazu pianista handiaren bakarkako bi
pasarte zoragarri oparitzen dizkigu. 1512 gaiak, Juanma Urrizak ezin
hobe garatutako egitura erritmikoan, martxa bat gogorarazten duen egituran, du
abiapuntua, uneoro ageri zaigu erne, eta bistan da baliabide asko dauzkala
taldeari bateria jotzaile on batek sortzen badakien euskarri sendoa emateko.